*.*.* Office 2013 *.*.*
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
*.*.* Office 2013 *.*.*
نوشته شده در 8 شهريور 1391
بازدید : 1573
نویسنده : آرمان حسيني

اکنون سه سال از زمانی که مایکروسافت نسخه جدید آفیس را عرضه کرد، می گذرد و چند ماهی به عرضه ویندوز 8 مانده است، شاید بتوان گفت که کمی هم از زمان مناسب برای به روزرسانی و ارتقاء این نرم افزار گذشته باشد. اما شب گذشته بالاخره مایکروسافت جدیدترین نسخه این نرم افزار کاربردی را با نام Office 2013 رونمایی کرد و نمایشی از آخرین نسخه آن را در این مراسم عرضه نمود.


شاید مهم ترین خبر مراسم دیشب، امکاناتی نباشد که به آفیس جدید اضافه شده اند، بلکه چگونگی و محل دسترسی به فایل ها داستان اصلی باشد. با این نسخه آفیس، مایکروسافت به سمت یک مدل ثبت نامی و دریافت اشتراک رفته است که فایل های آفیس را به آی دی مایکروسافتی کاربر گره می زند. با یک بار ثبت نام، شما می توانید اپلیکیشن های مختلف دسک تاپ را بر روی تعداد مشخصی ابزار دانلود و نصب کنید. و با ویندوز 8 و اپلیکیشن اسکای درایو، شما می توانید فایل های تان را (حتی از جایی که کار ویرایش را در یک دستگاه تمام کرده اید) بر روی ابزارهای مختلف از دستگاهی به دستگاه دیگر دنبال کرده و با تمام جزئیات به همراه داشته باشید. این طور که به نظر می رسد، از این پس قرار است فایل ها در فضای ابری یا کلود ذخیره شوند.

همان طور که انتظار می رفت، این نسخه نرم افزار نسبت به ویرایش های قبلی، برای دارندگان تبلت بسیار خوش دست تر و روان تر شده است. شما می توانید آفیس را به صورت کامل در حالت ویژه تاچ یا لمسی در اختیار داشته باشید. در ورد و پاورپوینت حالت «فقط خواندنی» را بیابید که اسناد و فایل های شما را تبدیل به نسخه تمام صفحه (full‪-‬screen) می کند. که در این حالت جابجا شدن میان صفحات متن، دقیقا مانند ورق زدن یک کتاب الکترونیک یا مجله دیجیتال خواهد بود.

و البته مایکروسافت تعداد بسیار زیادی از به روزرسانی های ریز و درشت (امکاناتی هم چون ویرایش فایل های PDF) را هم به نسخه جدید آفیس افزوده است. انگجت نسخه پیش نمایش آفیس 2013 را بر روی یک اسلیت سری 7 سامسونگ که به ویندوز 8 مجهز است، نصب و بررسی نموده.

تاکید اصلی این نرم افزار بر قابلیت های یکپارچه سازی با کلود و همچنین اشتراک آنلاین Office 365 است. در کنار این مایکروسافت در محصول جدید خود اصرار فراوانی بر کارکرد راحت تر با صفحات لمسی دارد. و البته با استفاده از نسخه پیش نمایش، احتمالا تا کنون با بسیاری از امکانات این نسخه جدید نرم افزار پرکاربرد مایکروسافت آشنا شده اید. اما سوال مهم درباره چیزهایی است که هنوز نمی دانیم!

مایکروسافت در مراسم دو روز پیش، درباره چند نکته کلیدی کاملا سکوت کرد: چیزهایی از قبیل قیمت، زمان ارائه و اینکه آیا این مجموعه عظیم دارای نسخه های اندرویدی یا iOS هم خواهد بود یا خیر. البته این را می دانیم که مایکروسافت پس از کنفرانس، تبلیغی در خصوص آفیس جدید بر روی ویندوز فون منتشر کرده است.






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: